9.1. Če kupec izrecno izbere določeno vrsto dostave, čeprav je prodajalec ponudil običajno in splošno sprejemljivo vrsto dostave, ki bi imela nižje stroške pošiljanja, kupec krije razliko v stroških med tema dvema vrstama dostave, tveganje izgube izdelka pa se prenese na kupca.
9.2. Če v skladu s prodajno pogodbo kraj dostave izbere kupec v naročilu, je kupec dolžan prevzeti izdelek ob dostavi. Če kupec izdelka ne prevzame, plača 20 (dvajset) evrov brez poseganja v odškodnino, ki jo lahko zahteva oškodovanec, prodajalec pa ima pravico do odstopa od prodajne pogodbe. Prodajalec si pridržuje tudi pravico, da kupca doda na seznam nezanesljivih kupcev (v nadaljevanju »črni seznam«), kar pomeni obveznost kupcev, da ceno izdelka plačajo vnaprej po elektronski poti na bančni račun prodajalca.
9.3. Če mora prodajalec zaradi izključne krivde kupca izvesti ponavljajočo se dostavo ali drugačno vrsto dostave od tiste, ki je navedena v naročilu, kupec krije stroške, povezane s tako vrsto dostave.
9.5. V vse države zunaj Evropske unije dostavljamo brez dajatev. To pomeni, da je prejemnik odgovoren za morebitne lokalne prometne dajatve ali uvozne dajatve, ki jih zaračuna dostavljalec. Stopnje in davke določa ciljna država. Ne prevzemamo odgovornosti, če lokalni carinski organi zavlačujejo postopek ali želijo zaseči kakršne koli predmete ali pobrati kakršne koli uvozne dajatve. Upravičenec je odgovoren za plačilo davka. Davek plača prejemnik kurirju s kreditno kartico ali z gotovino ob dostavi pošiljke.
10. Garancija
10.1. Kupec potrjuje, da izdelki, prikazani na spletni strani, morda ne ustrezajo natančno dejanskim izdelkom glede slike, dimenzije ali barve.
10.2. Pravice in obveznosti strank, ki izhajajo iz teh pogojev poslovanja ali so z njimi povezane, so predmet obveznih prevladujočih pravnih predpisov, zlasti tistih, ki so določeni v členih 1914 do 1925, 2099 do 2117 in 2161 do 2174 civilnega zakonika in zakonika o pravicah potrošnikov št. 634/1992, kakor je bil pozneje spremenjen.
10.3. Prodajalec jamči kupcu, da bodo izdelki:
10.3.1. ustrezali opisu, ki ga je dal prodajalec, in vsem veljavnim specifikacijam ter da bodo brez napak in da bodo taki ostali 24 mesecev po dobavi;
10.3.2. ujemati se z opisom, o katerem sta se dogovorili stranki, in če se stranki nista dogovorili o nobenem opisu, mora izdelek ustrezati opisu, ki ga je dal prodajalec ali kupec, ali opisu, ki ga je kupec razumno lahko pričakoval glede na naravo izdelka in oglaševanje izdelka s strani prodajalca;
10.3.3. je primeren za določen namen, za katerega se izdelek iste vrste običajno uporablja, ali za namen, ki ga je navedel prodajalec;
10.3.4. izkazovati kakovost in zmogljivost izdelka, ki ga je prodajalec ponudil kupcu kot vzorec ali model;
10.3.5. imeti dogovorjeno količino, kakovost in težo;
10.3.6. izpolnjevati vse veljavne zakonske in regulativne zahteve.
10.4. Ob dostavi je kupec izključno odgovoren za preverjanje embalaže in mora o morebitnih napakah na dobavnici obvestiti prevoznika izdelkov in prodajalca. V primeru, da je embalaža poškodovana in/ali je izdelek poškodovan in/ali je izdelek okvarjen, ima kupec pravico zavrniti takšen okvarjen izdelek. Stranki se izrecno dogovorita, da prodajalec ne bo upošteval morebitnih kasnejših garancijskih zahtevkov.
10.5. Prodajalec je odgovoren za skrite napake izdelka. Kupec mora tožbo, ki izhaja iz skritih napak, vložiti v dveh (2) letih od odkritja napake. V primeru, da se napaka pojavi v 6 (šestih) mesecih po prevzemu izdelka s strani kupca, se šteje, da je bil izdelek okvarjen že v času prevzema s strani kupca.
10.6. Če prodajalec prizna obstoj napake, ima pravico po svoji izbiri povrniti ceno izdelka ali zamenjati izdelek z napako. Stranki se dogovorita, da prodajalec ne bo povrnil kupnine, če je kupec izdelek uporabljal ali poškodoval. Dokazilo o obstoju skrite napake mora predložiti kupec, razen v primeru, ki je izrecno naveden v tem dokumentu.
10.7. Obvestilo v zvezi z garancijami mora kupec poslati pristojni poslovalnici prodajalca glede na vrsto izdelka ali sedežu prodajalca.
10.8. Prodajalec zavrača vso odgovornost za napake, ki so očitne ob prevzemu izdelka s strani kupca.
10.9. Garancija prodajalca je izključena v primeru zunanjih poškodb izdelka ali v primeru napačne uporabe izdelka s strani kupca ali v primeru neustrezne uporabe izdelka s strani kupca ali v primeru malomarnosti kupca ali v primeru napačnega vzdrževanja izdelka s strani kupca ali v primeru, da je bila cena za okvarjen izdelek že znižana ali v primeru, da je bila cena že znižana z medsebojnim dogovorom strank in v primerih normalne uporabe izdelka s strani kupca.
10.10. Vse druge pravice in obveznosti strank v zvezi z garancijo so navedene v razdelku o garanciji na spletni strani.
11. Višja sila
11.1. V primeru stavk, težav ali drugih dogodkov zaradi splošnih ali izrednih razmer, ki bi vplivali na dobavo izdelkov, je prodajalec pooblaščen, da naročila odloži ali prekliče. Prodajalec ne odgovarja za nobene dogodke, ki bi nastali zaradi dogodka, na katerega nima razumnega vpliva.
12. Druge pravice in obveznosti strank
12.1. Lastništvo izdelkov se prenese na kupca, ko kupec plača ceno izdelka in s tem povezane stroške pošiljanja.
12.2. Prodajalec obvešča kupca, da za prodajalca ne velja moralni kodeks, kot je določen v členu 1826, odstavku 1, točki e) civilnega zakonika.
12.3. Pristojni organ za izvensodno alternativno reševanje sporov v zvezi s potrošniškimi spori in spremljanje skladnosti s Potrošniškim zakonikom št. 634/1992 o pravicah potrošnikov, s spremembami in dopolnitvami, je Češka trgovinska inšpekcija s sedežem na naslovu: Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, identifikacijska številka: 000 20 869, spletni naslov: http://www.coi.cz.
12.4. Prodajalec izjavlja, da je pridobil dovoljenje za opravljanje dejavnosti. Urad za trgovinska dovoljenja bo spremljal spoštovanje dovoljenja za opravljanje dejavnosti. Češki organ za varstvo podatkov bo spremljal spoštovanje osebnih podatkov.
12.5. Prodajalec nosi tveganja, kot so določena v členu 1765, 2. odstavku Civilnega zakonika.
13. Varstvo podatkov
13.1. Pravice in obveznosti kupca so določene v Direktivi Evropskega parlamenta in Sveta 95/46/ES z dne 24. oktobra 1995 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter v vseh nacionalnih zakonih, ki izvajajo te direktive. Kupec daje soglasje za zbiranje in/ali obdelavo in/ali beleženje njegovih osebnih podatkov s strani prodajalca, kot so: ime, priimek, naslov, identifikacijska številka, davčna številka, e-poštni naslov, telefonska številka in datum rojstva.
13.2. Osebni podatki kupca se zbirajo in/ali obdelujejo in/ali beležijo za namene izvajanja pravic in obveznosti, ki izhajajo iz teh pogojev poslovanja in/ali prodajne pogodbe in/ali so z njimi povezane. Če kupec ne nasprotuje obdelavi njegovih osebnih podatkov s strani prodajalca, ima prodajalec pravico zbirati in/ali obdelovati in/ali beležiti osebne podatke za namene pošiljanja komercialnih sporočil in drugih informacij kupcu v zvezi z izdelki, spletnim mestom ali poslovnim prostorom prodajalca. Z uporabo spletnega mesta kupec daje dodatno soglasje za prejemanje komercialnih sporočil in informacij v zvezi s prodajalčevimi izdelki, spletnim mestom ali prodajalčevo poslovalnico.
14. Dodatne storitve
Storitev: »Podaljšano obdobje vračila – do 60 dni«
Ob nakupu blaga lahko kupec izbere dodatno plačljivo storitev z imenom »Podaljšano obdobje vračila – do 60 dni«, ki kupcu omogoča odstop od pogodbe v 60 koledarskih dneh od prejema blaga.
Pogoji storitve:
Blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži, vključno z vsemi dodatki. Storitev ne velja za blago, za katerega je vračilo po zakonu izključeno.
Plačilo storitve ni vračljivo, razen v primeru zakonitega odstopa od pogodbe v 14 dneh, pod pogojem, da storitev ni bila izkoriščena. Storitve ni mogoče aktivirati za nazaj po opravljenem nakupu.
Stroške vračila blaga krije kupec.
Kupec lahko izbira med vračilom denarja ali zamenjavo. Morebitna razlika v ceni v primeru zamenjave bo obravnavana individualno – preplačila bodo povrnjena; premalo plačil je treba plačati vnaprej.
Po prejemu vrnjenega blaga ali dokazila o njegovi vrnitvi vam bomo vrnili denar ali uredili zamenjavo – običajno v nekaj delovnih dneh, vendar najkasneje v 14 dneh od datuma odstopa od pogodbe.